Тема: 3 чого все починалося
Мета:
навчальна:
ознайомитися з історією лічби, першими обчислювальними пристроями;
розвивальна:
розвивати пам'ять, пізнавальні здібності, логічне мислення учнів.
— Знайдіть суму чисел, що повторюються, і чисел, що не повторюються, а потім різницю здобутих сум.
Без лічби
неможливо було б створити такі складні машини, як наші комп'ютери. Ці
обчислювальні машини мають свою цікаву історію.
Це і є тема
сьогоднішнього уроку — «З чого все починалось».
Дуже, дуже давно, коли люди жили в печерах, а одежу їм замінювали шкіри тварин, люди рахували за допомогою пальців на руках та ногах. Якщо своїх рук та ніг для рахування не вистачало, вони «позичали» пальці рук і ніг у когось іншого. Про це дуже цікаво написав відомий мандрівник Міклухо-Маклай. Потім почали рахувати за допомогою камінців та паличок.
Від цього слова
пішло латинське слово «калькулятор», що означає «обчислювач». Китайці назвали
свій абак суан-пан, японці — со-робан, а росіяни — щоти.
Додаткове завдання Розгадайте японський кросворд.
Немає коментарів:
Дописати коментар