понеділок, 14 квітня 2014 р.

З чого все почалося

Тема: 3 чого все починалося

Мета:
навчальна: ознайомитися  з історією лічби, першими обчислювальними пристроями;
розвивальна: розвивати пам'ять, пізнавальні здібності, логічне мислення учнів.

— Знайдіть суму чисел, що повторюються, і чисел, що не повторюються, а потім різницю здобутих сум.


Без лічби неможливо було б створити такі складні машини, як наші комп'ютери. Ці обчислювальні машини мають свою цікаву історію.
Це і є тема сьогоднішнього уроку — «З чого все починалось».
 
Дуже, дуже давно, коли люди жили в печерах, а одежу їм замінювали шкіри тварин, люди рахували за допомогою пальців на руках та ногах. Якщо своїх рук та ніг для рахування не вистачало, вони «позичали» пальці рук і ніг у когось іншого. Про це дуже цікаво написав відомий мандрівник Міклухо-Маклай. Потім почали рахувати за допомогою камінців та паличок.

 Від цього слова пішло латинське слово «калькулятор», що означає «обчислювач». Китайці назвали свій абак суан-пан, японці — со-робан, а росіяни — щоти.



 Додаткове завдання Розгадайте японський кросворд.

Немає коментарів:

Дописати коментар